NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2010-04-28

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2010-04-28
Skrivet av: Anna Stridh skrivet 2009-01-02, 20:37
Hej igen!!! Det här är ju inte klokt!! Vad långt bakåt du hittat denna släkt åt mig:-) Tack!!! Jag har tappat bort mig i vilken generation de sist nu kan vara;-) Jag måste strukturera upp alla mina papper nu!  
Ja, vilken tur att den här sidan av släkten går att hitta och att de, som du sa inte har rört på sig speciellt:-) ..Till skilland från Sundsvallsidan..  
 
Jag såg på Sundsvalls kommuns hemsida att det var många gamla arkiv som blivit förstörda i ngn brand:-( Jag har funderat mycket på Hulda.. Kan det inte även vara så att hon var fosterbarn alt. adoptivbarn till Katarina Kristina?? Det är ju ett mysterium iaf! Min svärmormor är ju som sagt säker på att de är mor och dotter men man kanske hemlighöll det om så inte var fallet?!! Då kanske den här Sofia Kristina Valin som Björn hittade i Ragunda socken ändå är Huldas mor?? Eller är jag helt ute och cyklar? Jag vill bara så gärna få klarhet i detta!!
 
Som tur är vet ju säkert att Nils Andersson, som du hittat så många släktingar massa generationer tillbaka från, är vår släkt!! Så att vi kommit enda ner till 1745 är för mig helt fantastiskt!! Återigen, tusen tusen tack!!!!!
 
Mvh Anna