NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2011-05-25

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2011-05-25
Skrivet av: Carl Fernström skrivet 2011-05-25, 19:21
Camilla: Jag skall kolla in de olika alternativen.
 
Dock vill jag passa på att ställa en följdfråga, som möjligtvis passar bättre i ett eget ämne i något annat underforum, men jag kör på ändå: jag ägnar mig dels åt traditionell forskning inom socknar, och dels åt forskning inom vissa resandesläkter. Finns det någon skillnad i forskningsresultatsmässiga avseenden bland de olika alternativen -- är det ena alternativet bättre än det andra när det gäller översikt, dokumentation av exempelvis protokoll från häkten och fängelsen, koncentration på vissa landskap eller är det mer eller mindre samma sak hos alla fast med olika upplägg?
 
Nu när kulorna har trillat in här i dagarna blir det att skriva upp sig på någon form av abonnemang, men jag är rädd för att jag inte kommer att inse att det kanske inte var det jag sökte förrän jag betalt -- en fattig student som jag har dessvärre inte råd att pröva de olika tjänsterna. :/
 
Uppskattar din vänlighet och all den hjälp jag får!
 
Med vänlig hälsning,
 
Ps. Du tror inte du, i väntan på att jag själv registrerar mig, kan bifoga information om Sofia Linds föräldrar för att stilla min hunger? ;) Ds.