NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-10-27

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-10-27
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2004-10-27, 09:13
Nu räcker det med utroptecken, utbrott och andra dumheter - jag har IP-bannat Steve nu - vi får se hur länge det fungerar.
 
Här ovan syns rätt tydligt varför sysslan för en moderator är rätt hopplös; några inlägg av Steve & Rune skulle förstås ha kunnat plockas bort, men då måste nästan även Leifs inlägg/svar till Steve innan (och även Steves första inlägg) tas bort. En del inlägg berör både rubriken och vettiga saker samtidigt som de är inne på sådant man skulle kunna radera - men det är ingen mening att småpillra som sagt - och förmodligen är det enda raka för att slippa detta att den som inte 'gillar läget' alls får ta och hålla sig borta härifrån.
 
Men nu har jag alltså gjort vad som går tekniskt för att stoppa detta från Steve.
 
Visst behövs fler som modererar i forumet, men vem/vilka/hur det blir får framtiden utvisa; jag har nog (som påpekats ibland) tappat stinget och skulle gärna lämna 'anbytartaktpinnen' vidare kännar jag.. Jag vill/kan inte längre ha så mycket 'jour' som detta innebär.