NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 1999-06-09

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 1999-06-09
Skrivet av: Kerstin Farm skrivet 1999-01-17, 22:07
Hej alla Mackompisar!
 
Jag använder Reunion 5.0 som är ett fantastiskt, bra program. Inte bara programmet utan support, service, lyhördhet från tillverkare m m. Jag har nu uppgraderat till 6.0 vilket skall vara en helt fanstastisk version om man får tro de inlägg i ReunionTalk som jag läser. I den nya versionen har majoriteten av de förslag som kommit via ReunionTalk listan tagits tillvara. Från början var det en del gny på grund av att manualen inte är tryckt utan följer med som CD. Efter några veckors debatterande kom de som från början varit negativa tillbaka och var helt plötsligt positiva till manualen. Den svenska versionen är inte 100% bra men inga funktioner blir försämrade. Vissa ord blir sämre översatta än vad som behövs på grund av hur orden används i de olika rapporterna. Min hemsida har en antavlerapport skapad i Reunion 5.6. I nya 6.1. (ja, just det, 2 månader efter release kom en uppdatering) är webfunktionerna ännu bättre på grund av önskemål från användarna. Jag talar alltså för Reunion 6.0. Gå  gärna in på ReunionTalk via http://www.LeisterPro.com/ så får ni se en aktiv lista med minst 10 inlägg varje dag, både tips, råd, problemlösning mm.
Dessutom 90% glada tillrop till tillverkare för ett bra program!
 
Hälsningar
 
Kerstin Farm