NULL Skriv ut sidan - Disbyt-värdefullt eller svagt?

Anbytarforum

Titel: Disbyt-värdefullt eller svagt?
Skrivet av: Eva Dahlberg skrivet 2008-03-30, 12:56
Ricke, om du läser vad som krävs för klättringen i ditt eget citat och i min text står det väl egentligen samma sak - nämligen att du måste ha skickat in, dock inte minst 200 personer ...  du hade flera inklipp och informationen bygger ju i båda fallen på att du har skickat in - det finns de som inte skickar in så mycket nämligen och för bläddringen krävs 200 personer, men inte för klättringen  (det finns personer som skickar ett väldigt litet material ... ). Men jag ber om ursäkt för om jag var otydlig så att du missförstod mig.
 
Jag ska framföra synpunkterna om informationen och bilderna - vi har faktiskt en Disbyt-broschyr på hemsidan (den delas ut på olika träffar) som visar klättringen men den är inte uppdaterad med förra årets nyheter (bläddring och antavla) - här.
 
Ditt material måste givetvis hinna processas och så ska du få ett nytt lösenord (glöm inte att läsa de bifogade breven du får med ditt utdrag, t.ex. med orterna) samt att databasen på Internet uppdateras ca en gång i månaden, så det kan ju dröja innan ditt eget material kommer med där. Kom ihåg att allt det sköts ideellt.
 
Hälsningar,
Eva
 
(Meddelandet ändrat av edah den 30 mars, 2008)